صوت | دفع بلا و وسعت روزی؛ نتیجه دعا برای امام عصر(ع)
کد خبر: 3954898
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵

صوت | دفع بلا و وسعت روزی؛ نتیجه دعا برای امام عصر(ع)

مؤلف مکیال می‌فرماید دعای بر وجود امام عصر(عج) بلاها را از انسان دفع می‌کند و موجب وسعت رزق می‌شود، بعد می‌فرماید روایات متعددی بر این معنا داریم.

صوت | دفع بلا و وسعت روزی؛ نتیجه دعا برای امام عصر(ع)به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن سبط الشیخ در بیان فواید دعا برای امام عصر(عج) بر اساس کتاب مکیال المکارم گفت: مؤلف مکیال می‌فرماید دعای بر وجود امام عصر(عج) بلاها را از انسان دفع می‌کند و موجب وسعت رزق می‌شود، بعد می‌فرماید روایات متعددی بر این معنا داریم.

امام صادق(ع) فرمودند: دعای انسان نسبت به برادر مؤمنش پشت سر او، رزق او را فراوان می‌کند و مکروه و بلاها را از او دفع می‌کند و در جای دیگر فرمود: بر تو باد به دعا کردن برای برادر مؤمنت در پشت سر او، چرا که رزق را بر تو سرازیر می‌کند. بعد ملک پاسخ می‌دهد: هر چه برای او خواستی، خدا برای تو قرار داد. نتیجه اینکه این دو اثر اساسی که دفع بلا و کثرت رزق است، متوقف بر دعای پشت سر برادر مؤمن است.

بعد ایشان می‌فرماید: آیا مؤمنی کامل‌تر و بالاتر از وجود مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) سراغ دارید؟ به هر میزان که برای وجود مقدس امام عصر(عج) زحمت بکشید، برکات مادی که دفع بلاها و کثرت رزق است نصیب خواهد شد و این شأن امام است که همیشه محبت دوستانش را جبران می‌کند.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha